Lite nytagna bilder och flip eller flop

Har ni tänkt på en sak?
Det är så otroligt lätt att övertala mig att hoppa på saker.
 
Eller det är väl kanske inte alltid så lätt men ibland alldeles för lätt.
Om ni förstår vad jag menar.
 
Nu har jag i alla fall tackat ja till en sak som kan bli flip eller flop.
För min del alltså, hela stora grejen kommer att bli en flip.
Det är bara min bit som kan bli en flop. Eller en flip.
Vi får se, helt enkelt.
 
Ja ja, mer om det när det blir aktuellt.
 
* * *
 
Idag har jag njutit av att slippa åka tåg.
Jag har nämligen varit och tagit ett par bröstbilder, ni vet sådana där som visar mer hur det ser ut på insidan än på utsidan. Mammografi alltså.
Det innebar att jag kunde ligga kvar lite extra länge i sängen, efter att ha varit uppe en sväng vid 6-tiden för att skjutsa gubben till tåget. Det var så skönt att komma tillbaka in i värmen och krypa tillbaka i sängen och sova en stund till.
Skönt att börja jobba 7:30 som vanligt, men vakna 7:25.
Vore det inte så otroligt tråkigt att sitta ensam hemma och jobba så skulle jag nog kunna vänja mig vid att göra det lite oftare. Men det är klart, det sparar ju ca fyra timmars restid.
 
På tal om restid, den har ju inte direkt blivit roligare nu när det är SL som tagit över trafiken ända från Uppsala. Men det får vi prata om en annan dag, nu måste jag gå och lägga mig.
Så att jag orkar åka tåg i morgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0