Zlatan och dårarna

Jag kan inte låta bli att fundera över hur det känns för SD-dårarna när Sveriges landslag spelar match och det är Zlatan som är den som leder laget mot seger.
Kan dom glädjas? Har dom överseende när vi vinner?
Överseende med att inte alla svenska spelare är "svenska"?
* * *
 
Egentligen tycker jag att man ska tiga ihjäl dom där, tyvärr så verkar dom ju alltid få nya anhängare när det stormar i media om dom. Av någon anledning jag inte kan förstå.
Men det är bra när dom visas upp som dom verkligen är och inte som dom rumsrena pojkar dom vill få oss att tro att dom är.
Jag hoppas verkligen att den uppgång som dom senaste mätningarna visar på bara är en sorts missnöjesyttring och att folk har så mycket vett i skallen att dom verkligen inte skulle rösta på galningarna om det vore val idag.
 
* * *
 
Bra där Hamrén!
Klart att det är ett lagspel och alla bidrar till segern, även om det är Zlatan som är kungen.
Han kan som sagt inte spela matcherna själv.
 
* * *
 
Vilket jädra mål!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0