Ge mig sol!!!

Tur att håriga killen är här hos oss över helgen, annars så hade jag väl inte fått röven ur soffan alls idag. Han måste ju, tack och lov, ut och pinkas ibland.
 
Sov länge och det är jag glad över.
Trots att jag bara åkt till jobbet tre dagar den här veckan känns det som att jag är helt otroligt slutkörd, behöver vila upp mig.
Varför känns det så nu när vi precis har haft en lång ledighet?
Många på jobbet går och är så otroligt trötta.
 
Blev så otroligt sugen på att åka ner till Nerja idag, såg en vän på Facebook som är där nere just nu, Vem vet, jag kanske inte väntar till oktober på att åka tillbaka.
Men funderingarna går väl mot en resa i slutet av april/början av maj någonstans, förra året var vi ju i Belek vid den tiden. Vi ska bara ner till Malmö och spela SM-finalen och sedan kan vi åka någonstans där solen skiner. Sedan hoppas jag som sagt på Nerja i oktober och så lär det väl bli en resa till Melbourne nästa vår. Och så lite sommarsemester i år också, men då håller vi oss så klart i Sverige som vanligt.
Så får det nog bli!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0