Avgjort på straffar

Tidigare idag var vi inne i Allianshallen och såg DJ18-tjejerna spela sin sista
grundspelsmatch i cupen. Dom vann den ganska så komfortabelt, motståndet var
kanske inte det tuffaste. Nu går tjejerna direkt till semifinal, men den ligger inte i
min tidszon. Skulle inte tro att jag kommer att vara i någon hall kl 7.30 i morgon.

Desto tuffare var det för HJ18-killarna, det var med nöd och näppe som dom gick vidare
till kvartsfinal. En tuff match där Kungsängen såg ut att vara det bättre laget förutom dom
första minuterna. Matchen fick avgöras på straffar, lite onödigt spännande kan tyckas.
Killarna spelar 22.45 i kväll, men jag har ingen lust att stå och trängas i Gamlishallen
så jag får hoppas att jag får se dom i final i morgon i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0