Bekymrade kollegor

Mina kollegor är lite bekymrade över hur det ska gå för mig om L-P börjar veckopendla.
Hur ska jag få i mig någon mat?
Jag är ju helt handikappad i köket och bortskämd med att L-P lagar maten.
Hur ska det gå om jag är ensam i veckorna?
Jag brukar säga att han får väl göra pensionärslådor till mig, en matlåda för varje dag i
veckan att äta när jag kommer hem från jobbet :o)

Nåja, det skulle väl inte göra något om jag åt mindre ett tag.
Men risken är väl att äter jag inte mat så stoppar jag i mig annat skit i stället.

Idag fick jag i alla fall så god gräddstuvad lever när jag kom hem.
Lite bortskämd är jag allt!




Kommentarer
Postat av: supermamma

Gud vad gott med lever! Jag har njure som ligger och väntar i frysen. MUMS!

2007-11-21 @ 16:17:55
URL: http://supermamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0