Just idag är jag stark

Har fått en låt på hjärnan, "Just idag är jag stark" med Kenta.
Kommer inte åt Youtube här på jobbet så jag kan inte lägga upp den här,
den kanske kommer upp när jag kommer hem.

Det var lite överraskningar som väntade när jag kom hem.
Först fick jag tacos till middag, det händer inte så ofta.
Sedan hade L-P och Emma jobbat hårt hela dagen och röjt upp i skräp/datarummet,
nu finns det helt plötsligt arbetsyta där uppe och två dataplatser.
Sängen åkte ut och in kom Emmas soffa som går att vika ut till säng.
Idag ska dom fortsätta att jobba, nu ska Emmas rum förberedas inför Kings ankomst.
Det måste in en säng till och fixas lite, spännande att se hur det blir.

En kopp kaffe om dagen skyddar mot Alzheimers.
Den slutsatsen drar man efter en studie på kaniner.
Funkar det på kaniner så funkar det väl på oss också, eller?

Det här är ju verkligen ett steg i rätt riktning.
Djurgården och AIK har fått tillåtelse att använda övervakningskameror på läktarna.
Filma idioterna som förstör för andra, identifiera och straffa dom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0