Men.....

Vad ska folk ägna sin tid åt nu då när OS snart är slut?
Ett OS som inte direkt visat upp svensk idrott när den är som bäst,
den ena efter den andra av svenskarna står utan medalj.

Ena av mina favoriter är trots allt Wissman, kanonbra att han tog sig till final.
Och Jörgen Persson, han visar att man inte är slut bara för att man passerat
ett visst åldersstreck. Synd att det inte blev en medalj.

Skönt att man ger Ara rätt och ger internationella brottningsförbundet Fila
bakläxa för att man inte tog mot protesten efter det att Ara blivit bortdömd.

Vad hände i huvudet på Angel Matos?
När han tar för lång tid på sig för att behandla en skada och förlorade matchen
tyckte han tydligen att det var en jättebra idé att hoppa upp och sparka domaren
i huvudet. Misshandel, måste ju bli en polissak.

Taekwondo, jag såg del av en match med Karolina Kedzierska och fattade inte
ett dugg. Dom stod och hoppade mitt mot varandra och helt plötsligt så bröstade
dom ihop och sprattlade med armar och ben, och så får någon en poäng.
Karolina fick det i alla fall tufft i sin bronsmatch, förlorade den och bröt tre tår.

Jag kommer väl kanske inte att sakna OS så mycket, har inte följt det så noga.
Det har mest blivit sammandragen med en lysande André Pops, han har fått hop
ett bra program med gäster som verkligen kunnat dela med sig av sina kunskaper.
Trevligt med en programledare som inte behöver ha allt fokus på sig själv hela
tiden, han har en mycket vinnande och ödmjuk stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0