Bowling

Ett är då säkert, något bowlingproffs lär jag aldrig bli.

Min enhet på jobbet hade fått lite friskvårdsbidrag som vi spenderade på BallBreaker
på Kungsholmen.
Gunnar, Annlo och jag fick en bana och vi hann precis med två omgångar.
Jag tog på mig rollen att vara sämst, medans Annlo fick in strike på strike.
Jag försöker hävda att det är mycket svårare att bara slå ner en kägla än att slå ner
alla, men hon lyssnade inte på det örat.
Det slutade med att hon skramlade hop dubbelt så många poäng mot vad jag gjorde.
Vi kan ju säga så här, Annlo regerar och Gunnar är hennes tronföljare.
Jag är mer med för att dom ska få glänsa...........



Regn och rusk, men det var snö i Tierp.
Vi får väl se om det kommer till oss under natten.
L-P börjar senare i morgon så han håller på och lobbar för att vi ska åka med senare tåg,
jag måste ju säga att sovmorgon låter ju inte helt fel.
Vi får väl se, det kanske blir något senare tåg än vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0