Nattgäster

Det kändes lite konstigt att vakna i morse och veta att vi var själva i huset.
Efter att alla har varit hemma så blir det så väldigt tyst när det bara är vi två
som går här och skrotar.
Seg start idag, jag fick inte på mig kläderna förrän vid två-tiden när vi skulle
åka ut och shoppa lite, det skulle köpas en till handkontroll till Wii.

Jag var inne på Stadium och köpte träningsskor på rea, och det slutade
med att jag gick ut med en kasse full med träningskläder också.
Vi får väl se om jag får någon användning av dom, Emma hotar med att
hon ska se till att jag får det.
Som sagt, vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu har vi besök från Göteborgsbesök, Royne och Monica är här.
Just nu har L-P och dom golfträning i vardagsrummet, jag låter dom göra
det i fred eftersom jag inte ser tjusningen i den sporten. Jag kommer med
i leken när dom byter spel i stället.
Jag är lite nyfiken på att testa boxningen, men jag lovar att jag kommer att
göra det när jag är ensam hemma någon dag. Vill inte bjuda någon annan
på en så rolig stund på min bekostnad.

Undrar om Mathias Fredriksson hade skidorna på sig när han körde bil
i Norge i somras, att köra 146 på en 80-väg är ju svårt att bortförklara
med något annat.

I morgon är det innebandy igen, Storvreta spelar borta mot Järfälla.
Eftersom vi har gäster så kommer vi inte att åka iväg och titta på matchen.
I morgon börjar Storvretacupen också, vi lär väl åka iväg och se några
matcher när det blir finaler.

I morgon ska vi ner på Pub 19 och kolla när brollan spelar med GBB.

Oj, nu ropar dom att det är dags att spela bowling..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0