Värmer inför Rongedals

Nu håller vi på och värmer upp inför Melodifestivalen, del II.
Såg att det har legat en inspelning från genrepet med Carola & Andreas låt ute på
Youtube, det är väl inte festivalfolket så nöjda med antar jag.

Har börjat vela lite, är inte så  tvärsäker på mitt tips längre.
Carola & Andreas går ju direkt till Globen, men vem kommer att göra Rongedals
sällskap till Umeå? Det kommer ju vara Sanna och Ola som gör upp om dom
två platserna, en till Globen och en till Andra chansen.
Har tippat att Ola går direkt, men Sanna kanske vill ta den platsen.....
Gör Rongedals en bra show, som dom brukar göra, så har dom minst en biljett till
Kiruna i sin hand när kvällen är slut.

Visst ser väl Daniel lite väl förtjust ut när han pratar med Carola?
Han armbågade sig fram först av alla, jo jo......

Jag är i alla fall avundsjuk på honom som får vara på plats i Västerås.
Och jag kan tala om att jag surar fortfarande för att jag inte får vara med och
jobba vid någon av deltävlingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0