Beskedet vi väntat på

Så kom beskedet vi väntat på, Mika Kohonen fortsätter minst en säsong till
i Storvreta IBK. Det är vi otroligt glada och tacksamma över.

I morgon väntar en ny spännande match mot AIK, jag hoppas och tror på att
"mina" killar taggar till och står som segrare i morgon igen.
Jag blir nästan lite rädd när jag läser vad en del skriver om Kristoffer Kranberg.
Han ska utplånas och en del värre saker har jag sett.
Vad håller ni på med?
Klart han inte ska utplånas, han ska bara lära sig spela innebandy utan att
vara en säkerhetsrisk.

Efter en kväll med mina tanter ska jag nu dra mig mot sängen.
I morgon bitti äter jag min frukost tillsammans hemma hos Alex Schulman.
Han bjuder på frukost och så ska jag få hans nya bok "Skynda att älska",
det ska bli riktigt trevligt.



Visst är vi fina, "tre M" på väg från mormor och morfars hus hem till moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0