AIK-Storvreta

Snart dags att hoppa in i bilen för en färd till Solna.
Idag åker jag inte dit för att jobba utan jag ska titta på innebandy,
det känns som en evighet sedan jag gjorde det senast.
Det har ju varit ett lång uppehåll under tiden damerna spelade VM,
men nu är det dags igen.

Ni som inte kan ta er till Solnahallen kan följa matchen här.

Matcherna mot AIK brukar ju alltid vara något extra, med mycket
känslor både på planen och på läktaren.
Dom enda huliganer som jag träffat på i innebandysammanhang
dom har jag stött på bland AIK's supporters, tyvärr.
Jag hoppas att vi slipper se och höra sådant idag.

Otroligt kul med match igen som sagt, jag hoppas att laget är lika
taggat som jag är.

Må bästa lag vinna, och må det vara Storvreta!

*     *

Vad säger ni om det här då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0