Grattis Sverige!

Sverige försvarade VM-guldet och kunde höja bucklan efter finalen mot Schweiz.
Bra jobbat tjejer!

*     *

Micke Karlsson tillbaka i Balrog, det låter som att man kanske kan komma till
någon lösning vad gäller kontraktsbråket.

*     *

Jag får väl vara glad över att jag bara fick lite lätt frossa efter att jag tog min
spruta i onsdags, den här kille fick det värre än så.

*     *

Hemma efter en trevlig kväll hos Kina och Ingemar, för 15:de gången bjöd dom
in till start av julen. 
Fullt med folk som vanligt och traditionerna följdes med glögg, gröt och sång.
Stora ögon på vissa som inte varit med tidigare, men det är så här det ska vara.




Kommentarer
Postat av: Gunnar

Heja damer ni är bäst

ni bjöd på en verklig fest

och stod upp i detta test

fortsätt att bli vid er läst!

Ty ni har ett ärligt sinne

för att spela bandy inne

samtliga fick svettigt linne

detta var ett härligt minne!



Nu väntar vi på Linköpingsherrarnas avancemang:

http://www.corren.se/sport/?articleId=5044964

2009-12-13 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0