Julmys



Idag har vi haft hela familjen samlad, alla barn med respektive, lilla Livia och
så tomtenisse Elliott. Inte så ofta det går att få hem alla samtidigt så det har
varit så mysigt.
Det blev ännu en julklappsutdelning eftersom Livia firade julafton tillsammans
med mormor och morfar.
Gissa vem som fick flest paket? Inte så svårt att räkna ut antar jag.
Att en liten tös som inte fattar något kan få så många paket är inte klokt
egentligen, men det är ju det fungerar. Minst får flest paket.





Min bästa julklapp ska jag berätta om senare.

*     *

Det verkar som om inte alla firat en lika bra jul som vi har gjort.
Att ha polisen på besök skapar väl inte så mycket julstämning antar jag.
Men att ringa efter polisen för att man inte får någon mat?
Det funkar nog bara om man är kändis, man skulle ju kunna tro att
polisen kan ha viktigare saker att göra än att passa på bortskämda
miljonärer.

*     *

I morgon är det dags,  AIK hemma i Fyrishov.
Jag hoppas att riktigt mycket folk hittar till Fyrishov så vi kan hjälpa
våra killar fram till seger.
Gissar att det är många som har svårt att somna i kväll, speciellt
Daniel Bengtsson som hamnat i hetluften nu när Viktor Klintsten är
avstängd pga det som hände i Solnahallen i söndags.
Det kommer at bli en tuff match, men jag hoppas att vi slipper se så
många utvisningar som senast. Vi vill ha en tuff men just match.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0