Skrämmer barn?

Vi tog ju en tur till Täby på eftermiddagen för att se innebandy.
Tyvärr så blev det Caperio som stod som segrare efter matchen, vi bjöd på alldeles
för mycket och det får man inte göra mot Caperio.

Bredvid L-P satt en liten sötnos som såg ut att kunna vara 5-6 år.
Han tittade med stora ögon på mig när jag hejade på killarna, L-P påstod att jag
skrämde den lilla killen. Han kikade fram varje gång jag skrek till, tittade på mig
med sina stora ögon. Men så bjöd han på ett leende ibland och lite show när det
var avblåst och habib-musiken strömmade ur högtalarna, då reste han sig upp och
dansade för fullt. Helt underbart att se.
Det dansas för lite i innebandyn.

Kommer Sirius att dansa upp i SSL?
Jag tror att vi kommer att ha dom i SSL nästa år, det betyder att det kommer att
gå åt mycket pengar för att titta på innebandy då.








Kommentarer
Postat av: Ingrid

den omtalade arabic-musiken...

2009-02-15 @ 23:55:32
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0