Den enda sanna glädjen.....

Idag "outade" jag mig för en kollega på nya avdelningen.
Jag gav henne länken hit till min pusselbit så nu vet hon nog en hel del mer om mig
än vad hon visste tidigare.
En del kollegor på gamla avdelningen kikar ju in här då och då så varför skulle inte
mina nya kollegor få samma privilegium :o)
Jag var till glashuset på ett möte idag och efter det fick jag möjlighet att fika med
gamla gänget, mysigt att vara där med dom igen. Saknar dom ju så.

Åkte hem så att vi klev av i Storvreta 17.30, full spruta hem och sedan iväg till IKEA
en sväng för att smygshoppa ännu mer saker innan det var dags att åka mot Fyrishov
och matchen Storvreta-Balrog.
Idag slutade matchen lite roligare än den i förra veckan, idag vann vi med 5-3.
Matchen var rejält svajig, men till slut lyckades i alla fall killarna få till det.
Det blev ju en kanonstart, Kim gör mål efter 33 sekunder och då kändes det som
att det skulle kunna bli en kul match. Sedan vet jag inte vad dom höll på med ett
tag innan dom samlade ihop sig igen.
Nu väntar TV-sänd match mot AIK på måndag och sedan match mot Balrog igen
på onsdag, då final i Ligacupen. Tyvärr spelas den finalen i Telgehallen, Södertälje.
Min gissning är att man skulle få bra mycket mer publik om man lagt finalen hos
oss i Uppsala.



Skadeglädje, den enda sanna glädjen?
När en person känner skadeglädje aktiveras samma delar av hjärnan som påverkas
av njutningar som exempelvis sex och god mat.
Då kan man ju unna sig att bli lite skadeglad emellanåt, utan att ha dåligt samvete
för det. Man kan se det som en ren njutning.

Många saker man ska passa sig för att prata om på jobbet.
Ja ja, det mesta av det där är väl inget som jag brukar prata om i alla fall.
Jodå, jag vet att ni tycker att jag pratar en hel del.
Men inte brukar jag väl uppehålla mig så mycket vid dom ämnena?



Kommentarer
Postat av: Den dör bögen ballen

KNULLA MIG!

2009-08-19 @ 10:53:45
Postat av: ADOLF (HITLER)

AIN SHVINE KRAMFUNDERBAFFEN! KNULLOR MOI MOU MIG TA U, KA , FLIIIIINK!!!!!!!!! PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIS

2009-08-19 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0