Faktura och bojkott

När jag förberedde mig för styrelsemötet i lördags och gick genom lite papper
upptäckte jag att vi inte fått någon faktura från restaurang Carl Philip för den
helt otroligt goda avslutningsmiddagen vi åt där 15/11 förra året.
Jag tog upp det på mötet och vi sa att vi får ju lägga undan pengar och göra
rätt för oss.
Visst är det underligt när man pratar om något så händer det saker direkt.
Idag när jag kollade posten hade det dykt upp en faktura från Carl Philip.
Det var väl någon som tagit tag i pappersarbetet och nu jobbat sig fram till
novembers ofakturerade gäster.
Nu är pengarna på väg i alla fall och vi behöver inte ha dåligt samvete.



Jag har svårt att släppa det här med People och Patric Vallgårda.
Hur har karln mage att ljuga som han gör?
Han verkar ju inte så smart som svarar som han gör, anklagar folk i stället för att
säga att det där ska jag naturligtvis titta på och ta hand om.
Tänk om man kunde samla ihop dom som jobbat där och blivit utsatta för samma
saker som "Lars", alla dom andra som har fått tjata sig till att få ut lönen om dom nu
fått någon alls.
Undrar om Patric skulle kunna tänka sig att gå där och plocka disk och torka spyor
bland alla fulla ungdomar utan att få ersättning för det?
Skulle inte tro det , va.

Tänk om vi kunde få till en bojkott av People.
Men eftersom det nästan inte finns något annat tillhåll för den åldersklassen som
befolkar People så funkar det väl inte.
Undrar hur personalen på Blue Moon Bar behandlas?
Sköter han det hela bättre på det stället eller är det lika illa där?

Det vore spännande att veta...........

Kommentarer
Postat av: KI

Jag och mina kompisar kommer bojkotta People iallafall,man kanske ska starta en Anti-People grupp på Facebook? En "Vi som vill att Maria Thuré ska dejta Alexander Mayborn"-grupp är i antågande...

2009-02-17 @ 10:58:55
URL: http://theworldofki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0