*pust*

Fullt upp hela dagen!
Började med att skicka iväg den nyinköpta datorn för service.
Ett tips, handla inte hos Onoff om ni inte vill ha en massa besvär.

Jag åkte upp till sjukhuset i god tid vis av vad som hände när jag skulle hitta
parkeringsplats igår, tänkte att jag chansar väl och kollar garaget under KK först.
Trodde inte mina ögon när det fanns flera ledig platser. Fullständig kaos och inte
en ledig plats på hela sjukhusområdet ena dagen och vid samma tid nästa dag
finns det massor med ledig platser, helt otroligt.

Det gjorde ju att jag hade lite tid över innan det var lags att lägga upp mig i
gynstolen och var kunde jag bäst tillbringa den. Raska steg mot hissen upp till
BB så jag fick kika lite på Pyret igen så klart.
Hos doktorn blev det tummen upp, jag är tydligen körklar igen.

Pyret fick ännu ett besök senare när farfar och faster ville ta sig en titt på underverket,
naturligtvis hängde ju farmor med då också.

Hem för informationsmöte med Storvretadagarna. Det är ju synd att säga att det
var någon vidare intresse, tre personer förutom styrelsen dök upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0