Spikmatta



Igår bestämde jag mig för att göra ett inköp, att beställa en spikmatta.
Tydligen helt rätt i tiden såg jag i AB idag.
Det ska bli riktigt spännande att testa, men tyvärr så får jag inte den levererad förrän
torsdag nästa vecka så jag får försöka hålla ut.

Hörde på nyheterna att SEB hade backat på löner mm för cheferna, men hade jag
haft mina surt förvärvade pengar i den banken så hade jag avslutat kontona ändå
och gått över till någon annan bank.
Tänk att man kan leva i en helt annan värld än resten av befolkningen och tycka att
när andra går på knä så har man rätt till sådana summor. Helt otroligt!

Lite otippat eller?

I kväll har vi varit och tittat på kval till Superligan, Sirius fick besök av Växjö i Fyrishov.
Det började som en sömnig match, men den blev desto hetare på slutet.
Till slut var det Växjö som vann matchen med 6-5. Det var inte direkt något SSL-tempo
på matchen, som det såg ut idag så skulle inget av lagen klara sig i SSL.
Men det var Växjö som kan åka hem stärkta och med bra självförtroende inför
dom kommande matcherna i kvalet.


Kommentarer
Postat av: Eric D

Shaktimat kan man köpa för 575 på juno bokhandel och gryningen (hälsokost) på söder i stockholm. Tror inte de kör med postorder dock.

2009-03-14 @ 01:25:18
Postat av: Peter

Shaktimattan finns för 599kr på www.azon.nu

2009-03-14 @ 11:58:26
Postat av: MORFAR

På tal om spikmattor så finns det nu en som heter Fakir kolla in www.thefakirmat.com inte dyrare än de gamla typerna men denna är den fulländade med en orgonomisk spik kudde så du kan behandla nacke hals och huvud samtidigt som ryggen. HELT SUPER

2009-07-18 @ 11:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0