En dag i soffan

Är det så här jag ska ha det i sex veckor nu?
Ligga i soffan och läsa bok, titta lite på TV, surfa runt en stund.

Jag hade ju hoppats på att få ligga ute i solen idag, men när jag gick upp i morse
så strilade regnet ju ner. Det fick alltså bli en dag inomhus, inte så tokigt det heller.
Har ont i huvudet, får nog lov att ta en tablett snart. Hade hoppats att det skulle gå
över ändå, men det verkar inte så.

Jag gjorde ju precis som "alla" andra för ett tag sedan och skaffade mig en Twitter.
Uppdaterar inte så flitigt där men jag kikar in lite då och då för att se vad dom jag
följer har att säga. Nu helt plötsligt har jag fått meddelande om att andra har börjat
följa mig på Twitter. Kul tycker jag och skyndar mig att kolla vad det är för ena.
Dom tre sista gångerna har jag blivit riktigt besviken för det har inte varit någon kul
människa som jag vill följa, utan det har varit porrbrudar.
Vad får dom att tro att jag skulle vara intresserad av att dom följer mig?
Jag vet att det är någon sorts massutskick men det stör mig så otroligt.

Snart är det dags! Jag längtar riktigt ska jag tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0