Lokalt sportfreak

Lokalt sportfreak, är det jag det?
Så skriver dom i alla fall på unt.se om mig.
Varför gör dom då det, undrar ni?

I förra veckan fick jag en fråga från Susanna Lans, sportchef på UNT.
Hon frågade om jag ville vara med och skriva i Sportens stafettblogg där
Lans & Legues Facebookkompisar bloggar en vecka var.
Jag hade sett att dom skulle göra något sådant, men jag trodde att man
så klart skulle ha med sina aktiva kompisar. Kompisar som verkligen
har något att berätta om sin sport och sina aktiviteter.
Men tydligen så duger det med en läktarsportare också.
En gissning är att dom inte fick ihop så många tjejer som ville vara med
och skriva, konstigt eftersom det trots allt är flest tjejer som bloggar.

                       

Men nu får dom väl stå sitt kast och ha mitt innebandypladder en vecka på
Stafettbloggen.

Vad tycker ni att jag ska skriva om?
Det är ju några veckor kvar tills det är min tur, men kom med uppslag
på vad jag kan skriva om. Jag behöver ju inte bara tjata om innebandy och
Storvretas kommande SM-final i Globen.




Kommentarer
Postat av: Ida - Simply the best,fuck the rest

Gå på lite annan innebandy,typ FBC Uppsalas herr och damlagsmatcher, eller Sten Sture :)

2009-11-30 @ 23:45:28
URL: http://idaeekarlsson.blogg.se/
Postat av: Sussie

Skriv lite om vålahockeyn ;)

2009-12-01 @ 21:47:10
Postat av: Mona

Ida-

Kanske det



Sussie-

Oj, vad ska jag skriva om Vålahockeyn?

Tror jag behöver lite hjälp om det ska vara möjligt

2009-12-01 @ 23:06:15
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0