Zlatan och sträckta knän

Zlatan och hans kompisar spelar fotboll i mitt vardagsrum, men jag orkar inte titta.
Jag låter dom hålla på och går bara in och tittar när jag hör att kommentatorerna
går upp lite i falsett.
Det räcker väl med att se repriser av eventuella mål?

     

Jag tänkte mig en liten shoppingtur idag, var tokladdad för att köpa nya skor men
jag kom hem tomhänt.
Det låter väl otroligt men jag hittade inga skor som jag ville köpa.
Att gå i platt skor är absolut inget för mig, vad än doktorn säger.
Just nu finns det hur mycket som helst med platta skor, skor som jag skulle känna
mig helt klumpig och plattfotad i. Och så finns det skor som är så höga att ingen
människa kan använda dom mer än en liten stund i taget.
Jag vill ju ha klackar, men det finns gränser för vad som är bekvämt att använda.





Bland det fulaste man kan se är tjejer som inte kan gå i höga klackar.
Nu behöver man ju inte ha drygt 17 cm klackar som skorna på bilden för att det
ska vara svårt att gå, vissa staplar knäande fram även med betydligt lägre klack.
Sträck på knäna, tjejer!




Kommentarer
Postat av: Motto

Jag gillar helt klart din inställning! ;)

Du borde gilla min blogg :)

2010-04-30 @ 07:22:44
URL: http://skofetishist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0