Hoppsan!

Så fel jag hade igår när jag trodde att Storvreta slog av på farten under sista perioden för att spara sig till matchen mot Tapanilan Erä idag. Det var ju Tigers som fick eld under rumpan och tog över en stund innan Storvreta kunde ta tag i matchen igen. 10 minuters dåligt spel kan bli ödesdigert, eftersom Tapanilan vann med samma siffror över Tigers dom också. Skulle matchen idag mellan Tapanilan Erä och Storvreta sluta oavgjort så kan lotten avgöra vilket lag det är som går till slutspelet.
Det skulle vara lite snopet eller hur?

13.30 går det att följa matchen Tapanilan Erä-Storvreta här

*     *

Jag fick en kommentar från Peter angående det jag skrev om Billy Nilsson.
Peter säger att det kan ju faktiskt vara så att Billy valde Sirius före Storvreta, och visst kan det vara så. Men då tycker jag att dom som förhandlade med honom från Storvretas sida gjorde ett riktigt dåligt jobb, om man inte kan locka honom att komma och spela med dom Svenska mästarna.
Som det ser ut så har ju Sirius lyckats mycket bättre med sina värvningar i år.

*     *

Nu ska årets första äppelpaj göras i ordning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0