Seger!

Gissa om jag ångrar att jag inte åkte till Hovet idag.
Första matchen efter VM-uppehållet och jag fick inget sällskap som ville åka med till Stockholm och Hovet så det blev till att följa matchen via unt.se i stället. Det hade varit kul att åka dit, inte bara för matchens skull utan även för att få träffa lite Facebook-kompisar. Men som sagt, nu följde jag matchen via datorn i stället och det är ju otroligt nervöst.
Ju längre matchen gick desto mer önskade jag att jag hade varit på plats, på plats för att få se "mina" killar besegra dom gul-svarta.
Seger med 8-6, inte så tokigt.
Skönt med en seger, det har ju gått lite knackigt ett tag under hösten.
Nu väntar match på måndag igen, Pixbo kommer till Fyrishov.


Före matchen lämnade vi håriga killen hos mina föräldrar och åkte runt lite för att köpa fler julklappar. Det tar liksom aldrig slut, det här julklappsköpandet känns det som. Men nu har vi väl inte så många saker kvar att köpa, hoppas jag.
Fika med nybakade bullar och lite datasupport hos päronen innan hemfärd och nu har jag ägnat kvällen till att slå in alla dessa julklappar.



I morgon tittar vi naturligtvis på matchen och hejar fram Sverige till EM-guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0