Tillbaka....

I morse när jag åkte till jobbet kändes det som att jag inte hade varit där på evigheter, det kändes som att jag hade haft semester och kom tillbaka. Nu har jag ju iofs varit ledig, men bara i tre dagar förra veckan. Det råder en viss ro på jobbet, många som är borta och det är riktigt tyst, nästan för tyst.
Det känns som att det kommer att bli några luncher på Pampas om det här vädret håller i sig, det går ju inte att sitta inne hela dagen när solen skiner och det är riktig sommar.

*     *

"Bromsspår", ja visst är det vidrigt att komma in på muggen på jobbet och man ser att den har blivit använd och ganska så ordentligt också.
Ha lite respekt för andra människor och gör rent efter er, var ni än går på muggen!

*     *

Så tyst det är i huset nu!
Vi har haft ungdomar hemma sedan i onsdags förra veckan, idag åkte dom sista hem.
Tyst och lungt, men lite tråkigt också.



En suddig bild på lilla bror när han spelar för mig, på min fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0