Inte ett moln?

Som alla förstår så närmar sig min semester, det märks ju inte minst på vädret.
Gissar att vi har haft dom soliga veckor som ska vara i sommar, nu kommer det som vanligt vara lite halvgrått och småregn under fyra veckor med någon tröstdag ibland med sol.
Så brukar ju mina semestrar vara för det mesta.

*     *

Kan ni tänka er att ni bor på femte våningen, hör något inifrån badrummet och när ni går för att se vad det är som låter så hoppar en stor jädrans råtta fram?
Jag skulle skrikande springa ut ur lägenheten och inte komma hem igen.
Så otroligt jädra äckligt!!

*     *

Ni fortsätter väl att följa "Innan du fanns"-Linda på hennes nya blogg  "Nu när du finns".

*     *



Jag har ännu inte fått träffa lillprinsen som håller på och återhämtar sig efter operationen. Enligt läkarna så är han stabil och kartar på sig som han ska, personalen på barnintensiven säger att det finns mycket vilja i honom.  Det känns bra, jag tror han kämpar för att bli bra och slippa alla slangar och apparater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0