Jetlag

Jag kanske ska vara glad för min jetlag, den kommer väl att göra att det inte blir
alldeles för jobbigt att gå upp kl 5 i morgon bitti.
Men att vara vaken vid 7-tiden på lördagar och söndagar är väl inte vad jag är
van vid, jag som vill sova så länge jag bara kan då.

Jag satt och räknade lite i morse, vi åkte hemifrån vid 14-tiden 1 mars och kom
hem igen vid 15.30 den 11:e.
Vi var på resande fot under totalt 75 timmar, nästan 31 av dom i ett flygplan.

Snöoväder försenade ju oss både på nervägen och hemvägen, på hemresan så
var det snöoväder i München som gjorde att vårt plan blev inställt och på 
nedresan var det snöovädret dagen före i Frankfurt med inställt flyg som gjorde
att det planet var knökfullt och inte kunde ta oss med.
Men det gjorde ju iofs att vi kom direkt till Phuket och inte som vi hade planerat
till Bangkok för vidare flyg till någon annan badort.

Maria ska strax ge sig av till Arlanda igen, för att flyga till London.
Vet inte om jag är så avundsjuk på henne.
Jo, jag vill ju åka till London men det känns som att jag fått nog av flygplan på
ett tag nu.


    
  Izabella Scorupco Shame, shame, shame

Så vacker hon är, Izabella.
Nu på morgonen har jag sett henne i två TV-program.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0