Nu händer det saker

Helt plötsligt händer det saker här hemma.
Sängen som stått på kant på övervåningen i en evighet får tillbaka sitt
gamla hem i stan och det kanske blir möjlighet att ställa upp bokhyllorna
som jag tjatat om jag vet inte hur länge.
Kan det vara möjligt att jag får ett nytt vardagsrum till slut?
Men man ska inte ropa hej.......



Kolla tjejen!
Jag fick en bild från min lilla kusin, en bild som är tagen vid den sista
släktfesten i min morfars hus. Den är tagen någon gång på våren 1983 så
det är en gravid Mona ni ser på bilden.
Ja, vad ska man säga?


Kommentarer
Postat av: Peter

Man kan ju bara säga att du var en riktig pudding på den tiden...

2010-05-29 @ 14:29:00
URL: http://zerpo.blogg.se/
Postat av: Mona

På den tiden? :o)

Tack Peter!

2010-05-29 @ 23:02:23
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/
Postat av: Maria

VÄRLDSKLASS på brillor, pudelfrilla och axelvaddar!

2010-05-31 @ 13:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0