Världens sämsta shoppare

Jag måste verkligen vara världens sämsta shoppare!

Jag sa till L-P att jag sticker upp till Gränby Centrum i kväll, när jag sagt det såg jag
hur han fick något konstigt i blicken och sedan sa han att det lät dyrt.
Och det var ju precis vad jag hade tänkt att det skulle få vara.
Jag tänkta muntra upp mig lite och sa till mig själv när jag åkte iväg:
Nu Mona, nu köper du precis det du vill ha. Ser du något du vill ha, köp det!



Vad tror ni hände?
Köpte jag en massa och kom hem överlastad med påsar?
Naturligtvis inte!
Om jag nu såg något som jag skulle vilja ha så såg jag ut som ett svinarsle när jag
fick på mig det i provhytten, så kläderna åkte raskt av igen och mina mungipor
släpade till slut i marken.

För att jag inte skulle ha åkt förgäves så köpte jag en top på H&M fem minuter innan
dom stängde, så jag gjorde i alla fall av med 99:-.
Så går det när jag ska storhoppa!

När jag var på väg ut ur centrumet sprang jag på en stor och fin mage.
Bosse, som enligt sin mamma kommer att väga 15 kilo när han kommer ut, tänker
tydligen se till att stanna hyresperioden ut där inne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0