På tal om Facebook.....

Ett besök hos sjukgymnasten stod på schemat idag och så jobb från köksbordet.
Riktigt så blev det inte eftersom min lilla sjukgymnast tydligen blivit sjuk, man ringde från vårdcentralen på morgonen och berättade detta så då fick det bli köksbordet hela dagen i stället.
Jag petade till slut i mig lite lunch också, och så blev det en kopp kaffe ute i solen innan telefonen ringde och det var dags att jobba igen. 
Eftersom jag varit borta från jobbet så mycket så hade det varit bättre om jag kunnat åka dit idag, men det är ju bara att gilla läget och acceptera hur det blev.
Jag slapp ju i alla fall restiden, alltid något.

* * *

På tal om Facebook:


Lindström

* * *

Synd att man inte här en sådan här liten lya att sälja av.
Eller varför inte någon liten badhytt.
Dom pengarna vore ju alltid välkomna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0