Sådär ja

Det var väl en hyfsat bra dag på jobbet för Zlatan, eller vad säger ni?

Man kan ju gissa att det var ganska så bra stämning på Råsunda i kväll.
Jag var allt lite avundsjuk på dom som samlades vid jobbet för vårt kundevent inför matchen, redan på morgonen när jag kom till jobbet så började man lägga ut gröna mattan framför byggnaden och det byggdes för fullt inne i entrén för våra gäster.

* * *

Och sådär ja, nu är det inte bara bra att dricka kaffe.
Ena dagen är det jättebra mot cancer och det mesta annat, men det är tydligen vid fem koppar om dagen som gränsen för det goda går. Nu säger man att fler än fem koppar om dagen kan göra att du hallucinerar och hör röster.
Jag kommer ju för det mesta inte upp i fler än 4-5 koppar om dagen, så det är väl kanske mer bra än dåligt?

* * *

Han som är trädgårdsansvarig hos oss går och väntar på regn, han säger att gräsmattan behöver det. Och nu verkar det ju som att han skulle kunna bli bönhörd. Lite nattregn har jag inget mot att det kommer, men det verkar ju inte riktigt vara det som är på väg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0