Med rumpan bar

Så stod dom där, i TV-rutan, mina killar med brallorna nere och rumpan bar.



Mina krigare blev förnedrade av ett Pixbo som kunde göra lite som dom ville den här måndagskvällen. Storvretaspelarna satt nog kvar i bussen och funderade på slutspelet och märkte inte riktigt att det var dags för match redan i kväll.
"Jag tar inga bollar och utespelarna tar inga spelare", det är väl en ganska bra sammanfattning av Viktor Klinsten som drog på sig två onödiga utvisningar.

Jag gissar att Brolle, Jonas och Mika har ett och annat att säga till killarna efter det här spektaklet.
Men det är bara att bryta ihop och komma igen, efter den långa bussresan hem så är det bara att glömma den här skitmatchen och fokusera på nästa TV-match på lördag där Warberg ska få känna på ett mer fokuserat Storvreta.
Mika är sjukt viktig för oss, men vi kan faktiskt både spela och vinna även om han inte finns med på planen.

*     *

Jag är otroligt glad över att jag inte åkte på det här pendeltåget.
I somras blev jag sittande en timme eller så instängd på pendeln när vi hade kört på en man som arbetade vid spåret, då gick det lugnt till på tåget även om det var en kvinna som började på panik efter ett tag.
Det är kanske bäst att ha en påse i fickan så man har någonstans att pinka om vi blir stående, tur att jag ofta har någon av håriga killens påsar på mig. Kanske ska stoppa på mig några extra så jag kan dela med mig om behov finns.
Hemska tanke!



Vill du göra mig riktigt glad? Det är enkelt, ge mig en bukett tulpaner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0