Var är nycklarna?

Ni vet när något försvinner och man är helt säker på att det är någon annan som haft bort det.
Så var det idag när jag i morse i bilen på väg till Solna upptäckte att mina nycklar inte fanns i väskan. Eftersom jag skulle komma hem först så fick jag ta gubbens nycklar och väl hemma på kvällen började jag att leta och leta överallt.
Så kommer jag på lösningen, när vi kom hem igår så lånade han mina nycklar och var ut i garaget. Naturligtvis var det ju så att han lade bort dom på något sätt då.
Det var ju den enda förklaringen.

Tyvärr föll det ju när han helt plötsligt säger att här ligger dom ju, i samma sekund så kommer jag precis ihåg hur jag lade dom där och tänkte att nu måste jag komma ihåg att lägga dom i väskan sedan. Surt, det var bättre när jag kunde skylla ifrån mig.




Jag lyssnar på Eurovision och konstaterar att det tydligen inte är något krav att man ska kunna sjunga för att få vara med att tävla.

* * *

Ont i halsen - check




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0