Lite bio och sånt

Det här är ju helt galet, vi har varit på bio igen.
Nu har vi varit två gånger på några veckor, jag vet inte hur många år sedan det var vi gick på bio före det. Tror vi såg Australia sist, och det är väl ett tag sedan den kom.
Idag blev det Jägarna 2, och den var väl ungefär som jag hade väntat mig.
Inte dålig, men inte heller den bästa jag sett direkt. Men jag kan inte påstå att man är så förtjust i Peter Stormare när man lämna biosalongen.

* * *

Spelarna i Elfsborg beklagar sig över att dom får dra sitt strå till stacken och sälja klubbens julkalendrar. Det tycker jag är helt i sin ordning, det kan ju inte bara vara ungdomslagen (läs ungarnas föräldrar) som ska utföra sådana uppdrag. Seniorlagen kan gott ta och plåga sin familj, sina vänner och kollegor med att sälja kalendrarna, på samma sätt som ungdomsspelarna får göra.
Nu var det tydligen vara så att man skulle betala in till klubben oavsett om man sålde kalendrarna eller inte, jag tror nog inte det gräver några djupare hål i dom här välbetalda spelarnas plånböcker.

* * *

Var det någon som såg Storvretas TV-reklam som började sändas under torsdagen?
Kul med nya grepp, vi måste försöka locka folk att komma och se vilken kul idrott detta är.

* * *

Det känns som att flygbolaget Comtel ska man undvika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0