Slutspelsstämning på Hovet

Vilken match vi fick se i måndags kväll!
Vi 2203 personer på läktaren i Fyrishov fick se en match som hade allt, en spännande match mellan två lag som verkligen ville spela innebandy.
Det var rena rama slutspelsstämningen i hallen, ett härligt tryck.
Hyfsad statistik mot Caperiotäby nu....


Foto: Jesper Mattsson

* * *

Vad säger ni om en gubbe med 39 fruar, 86 barn och 35 barnbarn?
Jag finner inte ord.

* * *

Jag förstår mig inte på det här med bestraffningarna inom ishockeyn.
Är det värre att kalla någon zigenare än att tackla folk så illa att dom kan få men för livet?

* * *

Igår smet jag lite tidigare från jobbet för att vara säker på att hinna hem till matchen, naturligtvis är det problem med pendeltågen då så jag kommer hem senare än vanligt i stället. Nu hade jag som tur var lite marginal ändå, men det är så otroligt typiskt att det är sådana dagar som det strular.
Just ja, jag måste fylla i resegarantianmälan för i fredags.


Kommentarer
Postat av: Bingo Liner

Apropå gubben med många barn har jag ett ord: Stackare



Det har säkert både för o nackdelar, men han måste helt klart ha problem :(

2011-11-02 @ 06:48:07
URL: http://bingoliner.nu
Postat av: Mona

Bingo Liner

Du har så rätt i det, han kan inte ha det lätt :)

2011-11-02 @ 07:59:03
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0