En förlust, en vinst och väntan på skaldjuren

Igår blev det övernattning i Stockholm efter att vi hade varit ute och ätit med goda vänner, en middag som avslutades med en irish uppe i Skybaren. En mycket trevlig kväll och det var ganska så skönt att bara behöva åka tunnelbana till jobbet på morgonen, även om det är lite onödigt mycket folk som är i rörelse då.

* * *

Det var lite frustrerande att vara upptagen och inte kunna ha koll på Storvretas första match i Champions Cup igår, eftersom jag inte hade tid att kolla så mycket efter resultat så kastade jag ut frågan på Facebook i förhoppning om att få ett positivt besked. Nu blev det ju inte riktigt så, vi hade förlorat första matchen mot tjeckerna med 4-6. Det resultatet fick så normännen sota för idag, den matchen vann vi med 14-4.
Tyvärr blev Viktor Klintsten skadad efter bara en dryg minut och fick en rejäl lårkaka strax ovanför knät, men som tur är så blir ju torsdagen en vilodag för killarna.

* * *

Om det inte vore för att mina innebandykillar behöver en vilodag så tycker jag vi skulle kunna hoppa över torsdagen och gå direkt på fredagen.
Då är det nämligen dags för riktigt kalas, skaldjursbuffé på Saluhallen.
Jag kan knappt tåla mig tills det är dags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0