Lite plast och en kändis

Hur är det möjligt att jag har något hår kvar på huvudet?
Med tanke på hur mycket hår jag plockar upp i duschen hela tiden så borde jag ha varit flintskallig för länge sedan. Det kanske är idé att börja spara på "spillet" och göra en peruk.
 
* * *
 
Såg en innebandymatch igår, första sedan SM-finalen i Malmö.
Det var naturligtvis en träningsmatch och det var väl ingen vidare innebandy vi fick se, men det var kul ändå. Dom nya spelarna som vi ju naturligtvis var mest nyfikna på spelade inte, Rasmus satt hela matchen och Kristoffer var bara inne ett tag på slutet av matchen förutom i något boxplay.
Staffan hyllade Örjan Skogström, hjälten som inte får något nytt kontrakt med Storvreta, genom att spela med Örjans tröja med nr 61 på ryggen.
 
* * *
 
Mitt yngsta barnbarn var för någon månad sedan på en reklamfotografering, vi visste att bilderna skulle användas av en stor livsmedelskedja men inte i vilket sammanhang eller när dom skulle dyka upp.
Så plötsligt förra veckan fanns han överallt, på stora affischer vid kollektivtrafiken i Stockholm.
Vid busskurer, i tunnelbanan och så över mittuppslaget i DN.
Vår egen lilla "kändis".
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0