Födelsedag

 
Jag älskar födelsedagar, både mina egna och andras.
Det är så härligt att få vara tillsammans med nära och kära.
 
Vår familj är inne i en intensiv födelsedagsperiod nu under sommaren, vi har hur många födelsedagar som helst under juni och juli. 
Och idag har det varit min tur att fira och bli firad.
Jag har haft en trevlig födelsedag som vi tack och lov kunnat fira utomhus tillsammans med barn och syskon. Härligt att kunna sitta ute på terassen och fika och äta, vi fick bara några regnstänk över oss.
 
Nu samlar vi krafter några dagar, på lördag har vi 2-årskalas här hemma.
 
 
Hur många kommer att ha matchabstinens nu när fotbolls-EM är över?
Tur för alla sporttokar att det snart är dags för OS.
 
* * *
 
Två veckor kvar att jobba, två veckor kvar att gå upp kl 4:30.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0