En gosig söndag

Idag har jag fått bebisgosa!

Vi fick träffa min lilla brorsdotter som föddes i onsdags och tänk att det kan vara otroligt mysigt att få sitta och hålla en så liten människa i famnen.
Det är så otroligt att se dessa små händer och fötter, dom är alldeles färska men dom ser ut som en gammal människas med den lite rynkiga huden.
Att se in i dom små ögonen och fundera över vad dom kommer att få se och uppleva.

Sedan blev det hemfärd för mera mys, prinsessan kom så jag fick gosa lite med henne.
Svårt att förställa sig att hon varit ännu mindre än den lilla jag höll i famnen en stund tidigare, otroligt så fort tiden går och vad fort barnen växer och utvecklas.
Prinsessan berättade för mig att hon också varit bebis och då kunde hon inte prata och gå, men att det kan hon minsann nu.

* * *

Nu börjar den, kampen om finalbiljetterna till Malmö Arena.
Måndag kväll kl 19 är det dags för första kvartsfinalen mot Linköping i Fyrishov.
Jag ser fram mot en tuff match inför fyllda läktare, där publiken hjälper Eaglarna att stötta laget som en extra spelare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0