Hur logga ut från Twitter på iPad?

Nu måste ni hjälpa mig.
 
Vi har precis skaffat en iPad och jag loggade ju glatt in på mitt Twitter.
När jag sedan ska logga ut så hittar jag ingen funktion för det.
Hur jag än letar finns det ingenstans att logga ut, hur otroligt det än låter.
 
Jag fick rådet att ta bort appen helt och installera om den.
Inte sjutton hjälpte det, när jag gör det och startar om appen igen så ligger mina uppgifter kvar där ändå. Det är ju otroligt osmart när man är flera som ska använda sig av iPaden.
 
När jag går in på Twitter under "Inställningar" på iPaden ligger mitt användarnamn i en lista.
När jag går in på det finns det ett val som heter "Radera konto", betyder det att jag tar bort mig från appen eller betyder det att jag tar bort hela mitt konto på Twitter?
 
Hjälp mig!!
 
Uppdatering:
Jag löste just mitt problem genom att läsa här

How to remove your account:

Removing an account from the Twitter for iPad app effectively signs that account out of the app. It does not delete your account. You can always add an account back later by using the Sign In button.

To remove an account:

  1. Open your device's settings and select the Twitter application.
  2. Select the account you wish to remove.
  3. Tap on Delete Account. This does not delete your Twitter account, only removes it from the app.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0