Fantasier och vinnare

Just ja, under tiden jag var i Nerja passade ju killarna på att vinna Champions Cup.
Det betyder att det åter igen har bevisats att vi är världens bästa klubblag.
Det ni!
 
* * *
 
Fick besök av prinsessan igår, härligt att se att hon har lika livlig fantasi med påhittade djur osv som jag hade när jag var liten. Igår var det tydligen tre hundar med hem till oss, själv hade jag bara en fantasihund. Det räckte tydligen enligt min mamma, jobbigt nog att gå ut med tre ungar, en riktig hund och så min låtsashund som skulle hitta på saker och krångla när vi skulle gå över gator mm.
 
Nu tycker jag att det är dags för nästa lilla prinsessa eller prins att komma ut till oss.
 
* * *
 
 
Är det för tidigt att börja fundera på nästa semesterresa?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0