Packar....

Packar en övernattningsväska.
Förstår ni hur svårt det är?
 
När jag packar så är det mycket om utifall att......
Tänk om jag ska göra det, då måste jag ju ha dom kläderna med mig.
Eller om vi gör det i stället, då måste jag ju ha något annat att sätta på mig.
När vi åket på semester packar jag ned så mycket jag får plats med och så är minst hälften oanvänt när jag kommer hem igen.
 
Men nu tror jag att jag kommer att få till en lätt packning till Malmö, om jag inte ångrar mig i morgon bitti och kastar i lite extra kläder.
 
Jag ska jobba i Malmö två dagar, på ett litet äventyr utanför kontoret.
Skönt att komma bort ett par dagar, få göra något helt annat än det dagliga.
 
* * *
 
Sist jag var i Malmö, så firade jag ju SM-guld!
 
* * *
 
Vilken match jag var på i tisdags.
Storvreta ruskade om Caperiotäby riktigt ordentligt, även om 9-0 inte riktigt är ett rättvist resultat. Så dåliga var inte CT, men dom hade inte turen på sin sida den här matchen.
Det var som slutspelsstämning i Fyrishov, kul att känna det efter förlustmatcher och en listplacering under slutspelsstrecket. Nu är det ju många matcher kvar, och jag är inte ett dugg orolig för att vi inte skulle vara med och kriga om medaljerna i år också.
 
* * *
 
Har haft besök av småskruttorna i kväll, så mysigt.
Den stora pratar så öronen nästan lossnar på oss och den lilla bara sover.
Eller äter, så mycket annat är det ju inte med en sån liten varelse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0