Lingon och prinsen

Lever jag?
Ja, för sjutton gubbar.
 
* * *
 
Den här helgen har jag fått återuppleva hur det är att ha en tvååring.
Vi hade glädjen att få ha hand om prinsen från fredag till söndag när hans föräldrar jobbade.
Intensiva, men underbara dagar blev det. Vi klämde tom in ett litet dop.
Det var första gången vi har fått förtroendet att ha hand om något av barnbarnen så här, hoppas på att vi snart får tillfälle att prinsessan hos oss också.
 
 
 
Jag kan bara hålla med den som gjort filmen ovan, Lingon ÄR Uppsalas trevligaste.
Och på filmen är mitt favoritband med, Sullivans.
På Lingons uteservering är sommaren inte slut, så passa på att gå dit och lyssna på brollan min på onsdag kväll, 12/9.
 
* * *
 
På lördag börjar det, första seriematchen för Storvreta.
En bortamatch mot Warberg som verkligen är en bortamatch, den ska spelas nere i Bern.
Hur kul det än skulle vara att åka ner dit så får jag hoppa över det äventyret och spara mina slantar till Nerjaresan. Längtar så otroligt till sol och värme nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0