Festen fortsätter.....

Jisses!
Tur att jag inte hade någon blodtrycksmätare på mig under matchen idag.
Storvreta besegrade alltså Granlo och är i semifinal, härligt.
 
Vilken säsong Granlo har bakom sig!
Nykomlingar i SSL och spelar kvartsfinal direkt, inte illa pinkat.
Nästan synd att vi valde dom till kvartsfinalen, det hade varit kul att få möta dom lite längre fram i slutspelet i stället.
 
Men nu väntar första semifinalmatchen mot Dalen på onsdag.
Det blir vila som gäller under tisdagen så hjärtat orkar med spänningen igen.
 
#viärStorvreta

Kommentarer
Postat av: Håkke

Skickar STORT GRATTIS,Mona!
Festen fortsätter för fyra andra lag.

Kanske låter lite kaxigt, men jag tycker verkligen att det var bra gjort av Storvreta att slå ut Granlo som kvartsfinalrysarna utvecklade sig. Bara ett lag av Storvretas kaliber som hade kunnandet att göra det.

Själva tar vi sommarlov nu slickar såren och laddar om för kommande säsong. Då kommer VI att ha hemmaplansfavör i kvartsfinalen eftersom vi blir som sämst fyra i grundserien då.

Lycka till i fortsättningen, nu är vägen öppen. *BLINK*


2013-03-26 @ 09:08:02
Postat av: Mona

Tack så mycket, Håkke!

Ja, tänk vilken säsong ni kommer att göra nästa år med det här i ryggen och mer rutin i laget. Det kommer att bli kanon.
Jag gillar ju verkligen Granlo, så det känns på sätt och vis lite tråkigt att ni inte är med längre.
Det är lite olika på lag det där, en del lag vill man bara att vi ska mosa och en del andra vill ska vi bara spöa utan att förnedra ;)

Festen fortsätter som sagt, nu blir det några svettiga matcher mot Dalen.
Vet du, jag har bokat min flygresa till Malmö.
Åker dit oavsett hur det går, men jag hoppas ju och tror att laget hänger med mig :)

2013-03-26 @ 20:22:27
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: Håkke

Hej Mona
Du behöver inte vara orolig....
Såklart är NI ena finallaget om nån vecka.

Kul att du gillar Granlo...
Jag gillar "vreta" oxå....
Inte Hannes då....*skrattar*

GLAD PÅSK!

2013-03-27 @ 16:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0