Grattis Granlo

 
Grattis Granlo och välkomna till Fyrishov på måndag.
Festen fortsätter!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Håkke

Hej Mona!
Bugar och tackar...

Som sagt, mot vilket annat lag i ligan hade vi varit klara för semi nu....
Om man får raljera lite, så var VI cirka 20 sekunder från att ha varit där trots hårt Storvretamotstånd.
Vilken kvartsfinalserie det blev,herregud!
Om sporthallen var magisk i söndags, så vad ska man säga om igårkväll.
Jäkla Storvreta att ni valde oss... Vi skulle ju ha varit i final mot er.

Mitt opartiska intryck från igår: Måste erkänna att vi var illa ute både en och flera gånger innan vi kunde sätta 2-3 bollen. Sade förreten åt min son inför andra perioden, att om Granlo gör nästa mål, så vinner vi. Det blev så...
Sista 30 minuterna klev Åhrberg fram och visade klass...han tyckte jag blev vår MATCHVINNARE.
Han tog allt, eller stod i vägen för Storvretas skott.
Måste oxå få tillägga att pojkarna i Storvreta är riktigt sköna och härliga att se, så länge de leder med ett eller flera mål. Men när det är jämnt skägg eller om de ligger under, då är de inte lika kaxiga längre.
Tråkigt att det SNART är slut för ett av lagen.

Trevlig helg!

2013-03-22 @ 09:53:45
Postat av: Mona

Vilken match det kommer att bli på måndag.
Kommer du ner eller nöjer du dig med att sitta i TV-soffan?

Jag blev uppriktigt förvånad att vi valde Granlo, jag var helt övertygad om att vi skulle välja Caperiotäby.

Nu laddar vi under helgen :)

#festenfortsätter

2013-03-22 @ 23:16:11
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0