Vinna eller försvinna

I planerna inför helgen ingick att håriga killen skulle komma på besök.
Nu gick inte det så jag hoppas att min sängkompis kommer nästa helg i stället.
 
Men det var inte tomt i sängen, jag fick en annan mysig kompis där.
Stora prinsessan kom för att sova hos farmor och farfar, det innebär att det blir trångt och varmt i sängen. Och mycket prat innan det går att sova.
Så mysigt att höra alla funderingar man har när man är 3,5 år.
 
                               Ipaden är uppskattad.
 
På lördagen var vi på ettårskalas, prinsessan var mer ivrig än födelsedagsbarnet att öppna paketen och hjälpte till med det jobbet.
Lite kul att födelsedagsbarnet är kusin med prinsessans pappa.
 
* * *
 
Det blir en lång och nervös dag under måndagen, nervös väntan på kvarsfinal nr 5.
Nu är det vinna eller försvinna, det är Granlo eller vi som får fortsätta festen.
Granlo har inget att förlora, hur det än går för dom i matchen kommer dom att hyllas.
Storvreta däremot kommer att sågas totalt av alla om festen slutar nu.
 
Men inte kommer festen att sluta nu, jag tror fortfarande att jag kommer att vara i Malmö och se SM-finalen 13 april med Storvreta som ett av finallagen.
 
* * *
 
Tyvärr hann jag inte med att sitta ute och njuta av solen i helgen.
Hoppas på på nästa helg i stället, då har vi ju flera dagar på oss att hinna njuta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Håkke

Hej Mona

Tyvärr INTE på plats, däremot på plats framför TV´n ikväll.
Som jag skrivit tidigare till dig. Så hoppas jag vi har lite krut kvar även ikväll, så att vi supportrar får sitta och svettas och våndas.
Är väl inte hela världen om VI åker ut ikväll, våra pojkar har stått upp bra ändå,tycker jag.

Har en liten känsla att det kan lossna för Vreta,ikväll...

2013-03-25 @ 15:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0