Segerns sötma

Som jag sa tidigare, det är skönt att besegra AIK :o)

Tyvärr så var vi bara ca 2050 personer som tyckte att en kul och spännande
innebandymatch var något vi ville ägna söndagseftermiddagen åt.

Så hur gick det för min favorit då?
Han tillhörde dom bättre i AIK, men jag tycker nog att han skulle ha fått vila en stund
i utvisningsbåset efter det att han bjöd Mattias Samuelsson på en flygtur.
Där skulle också Örjan Skogström ha fått ta igen sig en stund efter det att han körde
armbågen i ryggen på en liggande Andreas Samuelsson. Domaren stod precis bredvid,
men han valde av någon underlig anledning att fria.
Efter den incidenten blev Örjan återigen utbuad, i det här skedet så förstår jag det
mycket väl. Men i början av matchen blev Örjan respktlöst utbuad så fort han rörde
bollen, till att börja med ett gäng småkillar som inte förstod bättre hoppas jag.
Jag skulle önska att deras ledare tar ett snack med dom om hur man beter sig mot
andra människor.

Örjan har varit Storvreta trogen och har visat att han har ett stort Storvretahjärta, det var
inte hans eget val att lämna klubben så att bua ut honom för att han spelar i ett annat
lag är otroligt respektlöst.
Nu verkar han ha kommit in i AIK väldigt snabbt och också lagt sig till med deras tuffa
och hårda spelstil, det var inte så lyckat att visa upp det i Fyrishov fick han känna av.

image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0