Första matchen....

Har med ett öga tittat på första matchen i Svenska Superligan, SSL, Dalen- Caperio/Täby.
Matchen slutar till slut 7-7 efter förlängning, riktigt spännande på slutet.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om kameraplaceringen.
Känner mig inte riktigt med i matchen, jag ser inte vad som händer.
Jag vet inte, det kanske blir lättare när man vant sig men just nu så gillar jag det nog inte.
Märkligt att stoppa matchen för att domaren ska förklara sina domslut.
Men det klart, sådana förklaringar skulle man ju vilja ha när man sitter på plats i hallen också.
Det är ju inte alltid man förstår hur domaren resonerar eller vad han tycker sig ha sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0