I kväll startar det....

Nu är det äntligen dags!
I kväll spelar Storvreta IBK sin första match i SSL.
Tyvärr så är det bortamatch i Falun, men på söndag får vi se våra killar
springa in i Fyrishov under fyrverkeriregn och publikens jubel.
I kväll blir det till att ha datorn med vid soffan och hålla kolla på matchen.
Det är lika spännande varje gång sidan uppdateras, har det hänt något?
Läs här vad Falun skriver inför matchen.

Undrar hur det känns för dom nya killarna,
dom som för första gången ska få möta publiken i Fyrishov?
Hur känns det att stå där i spelargången?
Att se hur ljuset släcks i hallen, höra musiken och höra publikens klappande?
Antar att det pirrar till lite extra i magen när dom springer fram mot
fyrverkerierna och publikens jubel.
Jag vet att alla kommer att ge gamla som nya spelare ett varmt välkomnande.

Såg att Selle sitter på bänken i första matchen.
Han verkar het och vill gärna spela, tror vi får se honom på planen snart.

Jag har fått förtroendet att sköta statistiken på vår hemsida,
hoppas att killarna vill ge mig mycket att göra den här säsongen.
Jag ser fram mot att få lägga in massor med mål :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0