Snart så

Sitter här och jobbar med Storvretadagarna, skickar ut dom sista platsbekräftelserna till marknaden.
Ska luta mig en stund sen och så är det dags att sticka ner och kolla om saker och ting börjar
komma på plats nere vid skolan.



Bilden är från förra året, det ska bli spännande och se hur årets serveringstält
kommer att se ut.

Vi ska åka upp i kranen och knäppa mer kort i år, på tid när det är mycket folk
på plats också. Förra året fick jag erbjudandet att åka upp i kranen, men det
avstod jag lätt och överlät till Henrik. Det vore häftigt att åka upp, men jag tror
att jag skulle få svårt att koncentrera mig på att njuta av utsikten där uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0